Spöregn... Nu igen...

Inte underligt folk blir deprimerade... Började regna igår igen och har hållt på sen dess. Vad less man blir... Jag har dessutom krångel med att skaka fram en bil med dragkrok för att hämta min lilla häst i Gävle.. Möjligen har det ordnat sig nu. Hoppas jag... Gubben kom hem i går med en stor papperskasse med karameller han hade fått av hästägaren där nere. Allt möjligt i den påsen. Det hade gått bra iallafall så nu får vi se hur han gör.. På onsdag ska Tritla göra ett UL så får vi se. Jag blir nervös... Tänk om hon INTE är dräktig.... Hua... Nu ska jag hoppa i stövlarna å göra nån nytta. I'll be back ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur går det för dig? Får du hem ditt sto? Jag håller tummarna i dag att Tritla är dräktig!

Sv: Ja det ska verkligen bli spännande om det kommer ett litet islandsföl nästa år :-)

2012-07-18 @ 11:58:14
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0