Mör..

Minst sagt mör i axlar och armar... Min axel gjorde sig påmind efter tredje lasset hö. Tur vi hade hjälp ett tag. Vid 8 bläcket var vi klara för denna gång.(finns kvar att slå ännu...) Hugo hjälpte till,han hösurfade på skullen ;)
De hittade en ödla igår som de ville lägga i en hink. Lyckades se till att de släppte ut den stackarn i högt gräs istället. Det är väl allt lite plågeri att lägga djur i burk... Den var nog skraj så det räckte kan jag tro. Hoppas att katterna lät bli den bara. Hraffeman sov inne i natt han. Känslig för kusarna (irriterar sig på dem),så han kan få vila ordentligt en natt var min tanke. Tritla åker väl hem snart,så hon ska nog få en dusch endera dagen åxå.. Behöver alla hästar,så vi får ta dem eftersom..
I dag jobbar jag,pass 1 av 3 innan det är efterlängtad semester :) En hoppas att vädret blir lagomt sen nudå...
Nä jag måste slita på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0