Hö Hö Hö

Jajamen,idag ska första vändan in på lon. Mina armar lär vara möra i morrn...
I går var vi på bio,såg Snow White and the Huntsman. Grabbarna (son å kusin) tyckte den var bra,fast de har väldigt svårt att vara tysta... Tur att det var bara 3 till i salongen ;)
Nu bakar jag en paj till våra ideella höarbetare,Danne å Emelie. De är så snälla som ställer upp varje år. Lite lattjo,för förr var det jag å gubben som var Danne å Emelie kan man säga,när svärfar levde.
Har tagit in Baldur och Tritla en sväng nu,så de får vila.Det har kommit broms nu när alla slagit hö. Otyg...
Sen en rallyvända på affärn då 2 små pojkar tryckt i sig alla rostmackor....Nån enkel middag ska inhandlas åxå.
Sen i morrn jobbar jag,de sista 3 passen innan SEMESTER!!! Och så väntar jag på att höra om hästen....Men hon ringer nog till veckan :)
Men nu måste jag rusa.Har inte hunnit fika frukost än,kan ju vara idé om man ska orka ösa hökanon och dra ut på lon...
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Med tanke på att ni måste ta bort en av era hästar, så är ni verkligen välförtjänta av en ny pålla. Hoppas allt går bra för er!

2012-07-06 @ 22:58:41
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina

Med tanke på att ni måste ta bort en av era hästar, så är ni verkligen välförtjänta av en ny pålla. Hoppas allt går bra för er!

2012-07-06 @ 22:58:57
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Linda

Åh den filmen vill jag se, är ju lite kär i krigaren där med snövit ;) haha

Sv: Åh tack för tipset! Ska jag absolut lägga i åtanke. Jag tycker det är lite konstigt ändå om det är mugg och pga av vädret för så länge har det inte regnat här :S Men men man vet ju aldrig det kändes inte riktigt som skav av bootsen heller, det var typ som smorpor somm de har vid tissarna ungefär efter insekter, vet inte riktigt hur jag skall förklara men det kändes inte som riktiga skaV:s

2012-07-09 @ 01:05:45
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0