Januari.

Tänk att det är januari,och ett nytt år. Vi har plusgrader vilket jag inte är alldeles förtjust i. I går var det blötsnöyra så hästarna gick in tidigt.En som inte gillar blåst och fulväder är Rindi. Hon gick an ute som en galning.Hoppade och for med storkroppen. Har tömt kameran på bilder äntligen så det blir ett axplock antar jag :)
   
Ture vill va med...       Minsta julklappshögen  Tomten kollar så barnen varit snälla,och Julia blir glad över sin Iphone!

 Mattes minsta sockertopp!  Lite bus..

Ja det får räcka.. Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa min bok en stund! Resten av familjen trynar och sover...

Kommentarer
Postat av: Svea-Karin

Gott nytt år!!! :)

2012-01-02 @ 16:14:46
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Svea-Karin

på din fråga om halmpellets,

jag trivs jätte bra med halmpellets. Väldigt lättmockat.

att det skulle vara omysigt tycker jag inte alls. Visst det ser väl inte lika mysigt ut som spån gör när man precis lagt in det...



men pelletsen smular ju sönder direkt så bädden blir väl ungefär som med torv. förutom att pelletsen blir ljusare än torv.



för min hingst som är renlig av sig går det knappt åt någon pellets alls. Dessutom luktar det mindre av hans kiss än vad det gjorde med spån.

2012-01-02 @ 16:17:27
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0