zzz

Hur trött får man va?? Vaknade dessutom långt innan klockan ringde.Mycket irriterande. Ture var som vanligt i fotändan och tyckte det var toppen att man viftade på tårna under täcket.
I dag ska jag på lönesamtal med chefen..Tidsnöd har jag åxå. Gubben har i ett svagt ögonblick lovat assistera nån människa i att hämta en häst klockan ett. Jag ska på samtal halv två i stan och sonen slutar skolan halv tre. Han får kuska buss hem...
Väntar på mina grejer som jag beställt från Emmi åxå.... Vart äääär de? Stigbyglarna vill jag gärna ha nu tack,nyskorna är lite stora för de jag har så det är risk man fastnar om man har en jäkla otur. Ska rida min gullgubbe idag på min lilla plan (uppskottad ruta på en åker).
Täckena vill jag gärna ha också. Lika kul varje gång man köpt nåt nytt, att testa ;)

Sen ikväll ska vi pressa hö. Usch å fy...Dammigt och tungt. Inget jag ser fram emot,jag lovar.Dessutom föredrar jag långhö,för det tar längre tid för dem att äta och smular mindre!
Nä nu bör jag fixa frukost åt sonen...

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack :)

2012-02-13 @ 10:59:53
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Okej :) Har ni jordbruk och så? Kände karln din till bonden jag pratade om?

2012-02-13 @ 16:26:02
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Titti

Japp vi har jordbruk å fåravel,men karln visste vi bara vem har var.Han bor på andra sidan stan :)

2012-02-13 @ 16:43:20
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0