Love is in the air!

Ja nu börjas det...Rindi uppvaktar Baldur på det enda sätt hon kan,med att kissa. OCH så har de räkorna räknat ut att om man står precis på rätt ställe,så kan man (om man sträcker allt man kan på halsen) nosa på varandras mular... Det har de gjort idag.. Pontus hade INTE räknat ut det,men blev såklart vansinnigt nyfiken och ville vara med. Baldur och Pontus nosade på varann,Baldur andades sådär "blåsigt" eller vad jag ska kalla det för... Väntade mig mig nåt pip eller så och kisade med ena ögat.Är mest rädd att det ska vevas med nåt ben så de fastnar,meeen icke. Pontus tyckte mest det var kul att morsa och när han var nöjd nöp han Baldur i mulen och gick :) Dessa hästar som är helt fantastiska egentligen...
Dock tycker jag att Rindi ska svansa efter nån i sin egen storlek! Det blir inga korsningar om jag har nåt att säga till om saken! Och det hoppas jag att jag har...Hästarna kan ha andra idéer,vad vet jag ;)

Kvällen ska nu spenderas på soffan..Först ska jag gå å ta in de fyrbenta. De får gå in liiite tidigare idag,för usch så trött jag är. Grannens hästar är inne och sover,fröken H assisterade. Vad enkelt det är när man är två!
Den extra hästen han har där grannen,är dräktig,men det var ingen stor mage inte.. Vete tusan om jag tror på att det är nåt föl däri? Hur som helst så är hon söt som attan.
Nä det här går inte.Ut i stallet med mig!
I övrigt tror jag jag bojkottar melodifestivalen även denna lördag..Nä tacka vet jag hur det var då det var 2 gånger om år! En svensk uttagning och en final. Inte en massa deltävlingar hit och dit. Visserligen var bägge tävlingarna en massa timmar långa,så man slocknade oftast innan man såg vem som vann... Musiktävlingsmaraton kan man säga...
Tjaa,kanske finns för och nackdelar med det där med...
Nä-stallet nästa!!

Sommar-sommar-sommar....

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj var det melodifestivalen ikväll, hade ingen koll alls, o andra sidan så tycker jag dom gjort det så dåligt, löjligt med alla uttagningar, det är väl typ fem- sex program innan rätta eurovision songcontest.. Jobbigt.



Gud vilka tjusiga hästar du har!!



2012-02-11 @ 21:24:16
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Titti

Småprinsarna mina :) De ser ju väldigt annorlunda ut med vinterpäls ;) Raggsockor!

Ja jag bojkottar det där.Är inte intresserad överhuvudtaget..Bättre finns att se ;)

2012-02-12 @ 08:20:34
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0