Idag var det kallt..

-16 ute idag. Känns lite kyligt faktiskt. Igår red jag på min lilla "paddock". Mest i lugnare tempon.Han har fart så det räcker så ju mer man kan få honom att ta det lugnt ju bättre är det. I dag kommer hovslagaren,men jag hade tänkt longera honom innan iaf.
Galningen Rindi var upprörd när killen försvann,gnäggade och gick an. Hon är väldigt kär hon.
Om en månad kommer hingstlicensen också,hoppas det blir lite snurr på ston under närmaste månaderna.
En och en halv månad kvar tills Perlan får föl nu också... Oj så kul! Sen låter det inte vänta på sig så dimper väl de andra ner också hoppas jag :)
Nu är det dags att ta itu med sysslorna...


Lille Hralf,nysnöpt :) Vilken skillnad på häst...

Kommentarer
Postat av: Wilma johansson

Sv: Hihi tack :)

2012-02-16 @ 22:09:45
URL: http://wilmashastliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur många islandshästar har du?



Sv: Hmm njaa jag vill nog åka till en tömkörningsinstruktör i alla fall :)

2012-02-17 @ 18:21:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0