Men hur tänkte jag nu?

Som gick och tog en dusch när jag snart ska gå ut i -14... Jag äger ingen hårtork heller. Hoppsan...Blir till att stoppain håret i en tjock mössa och dra en halsduk runt halsen.
Förövrigt kom jag nyss på att ingen av mina hästar är "enfärgade"... Baldur har ju sina vita ben å vita strån i pannan. Åsså färgväxlingen då. Gaefa har en stjärn,och Hraffe har faktiskt en vit fläck på ballen,den vid hoven alltså. Im man dessutom lyfter hans hov så är den vit på insidan. Lite kul sådär. Jag vill gå en färgkurs förresten,så man kan se själv vad det blir av barnen...


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv:
Ja men precis :) Har dom fri tillgång klarar dom ju sig :)

2012-12-02 @ 20:53:19
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Nina Liljedahl

Vi har också tre isisar och de är inte heller enfärgade. Jag vill gärna ha något tecken i andiktet om jag fick bestämma, tycker det är så fint.

2012-12-02 @ 21:25:12
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0