Inga rymlingar...

Nä inga kusar på vift idag inte. Tack o loooov! Jag har mockat en tunna med skit i dag och tryckt i ett jordspett. Det sägs att det ska funka,jorden blir ju så dålig nu när det är kallt. Får be nån annan känna på tråden dock tror jag...
Nu har jag nyss kärrat ut vatten till bagglammen,de andra får gubben ge för det innebär köra fyrhjuling i djupsnö. Det gjorde jag i morse så nu är det hans tur. Rättvist ska det väl va? Själv tänker jag småsvimma på en stol och vara med Harru Hole... En liten stund iallafall...

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Attans med rymmande hästar....de borde väl veta bättre? ;)
Jag har ingen el på vår nedersta tråd (av tre trådar) just för att den ofta hamnar under snön och då leder den bort all el så det blir obefintlig el på de övre trådarna. Det funkar jättebra! Ingen rymling sedan jag gjorde så (förutom Svarten, men han är en konstig figur).

2012-12-11 @ 10:25:55
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0