Även jag fick fina klappar

Julafton är över,ikväll är det andra sittningen hos min pappa. Helst vill jag bara fira en gång men vad gör man...
Jag fick klappar,ett armband och en hållare till fjärrkontroller. Jag skäller alltid över att de ligger i soffan när de ska ligga på bordet. Så långa telefonsladdar skulle ha varit med... Och nåt att bulta fast den med... Men man kan inte få allt.
Jag fick åxå en tröja,ett par trosor och ett par strumpor med trycket Öjens Islandshästar. Mycket fint :)
Barnen var nöjda å glada,god mat intogs. Så idag är man seg.....


Kommentarer
Postat av: marianne

Det är konstigt det där...hur fina föresatser man än har, att inte äta så mycket blir det ändå så...

Och att alla vill rå om en precis på samma dag....

2012-12-25 @ 09:12:20
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0