Åsså lite mer snöööö

I natt har det snöat lite minsann. De varnar för når oväder nu... Hua. I går var det en jäkla smäll på e4an här. Det var brandbilar,ambulanser och poliser överallt. Klok som man var åkte man raskt över och inte utpå e4an när jag skjutsade barn. När jag hämtade Julia sen vid 5 höll de fortfarande på med bogsering. En riktig stjärnsmäll måste det ha varit. Igår var Fala och Lakis "gammelmatte" här och hämtade halm. De tyckte Laki blivit så stor så. Laki är väldigt nyfiken på Baldur nu. Står ofta i jämnhöjd med honom och spanar.Tror nog de kan gå ihop allesamman sen när Fala flyttar. Då blir det garanterat lek.... Baldur är ju trots sin ålder väääldigt lekfull.
Nu ska jag iväg på möte på jobbet snart. Det blir inget kul möte,de ska skära ner timmar. 3 timmar per dygn. Suck... Innebär att vi får jobba upp på andra ärenden,trots att vi fysiskt är på jobbet i 24 timmar och det tar som på ändå. Skulle haft ett stalljobb extra så man får greja med nå hästar då iallafall. Ja vi får väl se... För övrigt är jag förkyld. Jättesnorig. Skittrist....


Kommentarer
Postat av: JAG

Sv: Idag kommmer myyyyycket snööö :D

2012-12-06 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0