Ångestladdat...

Att åka hemifrån i dag... Men jäkla häst om du rymmer igen säger jag bara!!! Då blir det tjuderpåle tamejfan... Nä inte så illa kanske...
I dag fyller min gubbe år,46 stycken. Har laddat  med ETT paket som jag köpte igår i nån form av panik. I kid you not... Hade helt klart för mig att han fyller år,men agan att köpa nåt till honom som inget önskar... nu får han nåt bara för att som han kan använda. 
Jag fick mail i morse åxå,från Nelly.com. Hur vet dem att jag har namnsdag idag undrar man? Och varför skickar man reklammail om det? Firar nån namnsdag? Inte jag iallafall... Men grattis till mig då på mitt andranamnsdag. Hipp hipp...
Nä nu ska jag gå ut å kolla så hästskrället är där hon ska vara.... Ska varsko grannskapet om problemet innan jag åker,ju fler ögon desto bättre. Även om min mamma är här så är det bra. Mamma är ju inte så stark i fysiken med sin fibromyalgi...
Ha en härlig söndag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0