så här nånting...




Jisses vad seg i kupan jag blev nudå.Efter att ha haft ånk halva morgonen över tackan jag trodde skulle lamma för hon bäddade,men som hade kalkbrist. Klantigt,men som tur var begrep vi till slut...
Paltkoma efter maten,2 extragossar här hemma (3 låter som 27),våfflor till middag och inget kaffe på maten...
Å hästar inne för det blev så jäkla smäckigt i hagen så man vill bara grina... Marken är väl mättad på vatten,så nu kan det inte rinna ner utan står bitvis kvar och såklart vid grinden.Lite geggigt bitvis har det väl alltid varit höst och vår,men det här tar nog priset. Jag vill ha grus i massor!! Att lägga ut så det blir torrt åtminstone.Men det försvinner ju fort nog ner i backen det. Rindi´s nysprutade hov mår bättre av att stå inne på tork tänkte jag,så de gick in tidigt. Så fick det bli. Ska snart bege mig ut och kolla över dem,borsta å greja. Men först måste jag nog ha en microvila....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0