Påskpyntar ni?

Hur gör ni med påskpynt och sånt? Hängs det upp nya gardiner och påskfjädrar etc?
Jag är inte så pyntig av mig. Några påskgardiner har jag inte och jag har knappt några ägg att hänga i nåt ris.
Påsk är inte en speciell högtid alls för mig. Mer onödig... Pynta gör jag till jul,och endast då. Då pyntar jag iallafall med en och annan tomte,julgardiner osv. Stallet får en julstjärna och det kommer opp tomte även där. I julas fick alla hästar små halmfigurer i fönstren. Alla lät bli dem utom Pontus,han åt upp sina...
Vet inte om min sambo uppskattar bristen på pynt,men nu är det ju så att han kan faktiskt pynta själv också. Han är ju inte handfallen i hemmet precis. Han kan fasligt mycket på den fronten också bara han vill ;)

Nu räknar jag ner till min frivecka...Oj vad skönt det ska bli :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gör inget påskpynt, är för lat, skulle bara ris med fjädrar.



Sv: Okej men vilken tur att du har hjälp, en annan får anlita en och betala lite money för att få henne inkörd, får se hur jag gör

2012-04-05 @ 21:04:19
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har påskpynt, men det fick inte komma fram i år :p Jag pyntar för att det är kul, färgerna piggar upp och en del pynt är riktigt fina, men jag firar inte påsk egentligen, eftersom jag inte är det minsta kristen och det skulle kännas fånigt att fira en högtid som tillhör en religion jag inte tror på. Men som sagt, färgerna är härliga ;)



SV: Synd att du ska bo så långt ifrån mig, annars hade jag gärna använt din hingst någon gång :) Han är läcker och jag är ju svag för lite mer ovanliga färger på hästar ;)



Hur många dräktiga tackor har ni? :)

2012-04-07 @ 19:25:14
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0