Jamen visst,lite mer regn..

Precis vad man vill ha,mer regn.Så det blir ännu blötare och klafsigare i marken. Tack och bock! Suck...
Det är fullt upp nu,inga fler lamm ännu men det rasslar väl bara till så får flera samtidigt. De två första är pigga och söta ;)
I dag ska Baldur få massage! Har en bekant som är utbildad hästmassör som kommer och masserar ikväll. Inte för att det är nåt fel,men lite massage kan han väl inte ta skada av. Säkert bara skönt för honom :)
Rindi är för stunden ohalt verkar det som.Hon ragasar runt friskt den räkan när hon ska ta det lite lugnt.Typiskt...
Väntar på att det ska bli föl...Och jag väntar och väntar. Kom nån gång nudå!!! Varför är det alltid jobbigast att vänta när man vet att det kan bli när som helst? Ja den kommer väl när det är klar för det antar jag.
Nu ska jag trycka i mig frukost och gå ut i survädret :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0