Chilly..

Rått och kallt,fyyyyyyy! Garanterat blir det finväder när man börjar jobba igen...Så på lördag är det nog soligt och fint.
Börjar ramla in mail med frågor om betäckningar,det är ju kul.Sedan får vi se. Det blir vad det blir,jag är glad om han får bara ett sto åxå.
I går fick han bära runt på 2 små tjejer i ridhuset. Han är ju så snäll,men han är ju ingen barnhäst direkt. Tordes inte släppa tygeln,det var en annan häst där åxå. I dag,om vädret inte blir spöregn,ska jag nog tömköra lite. Om man inte fryser för mycket.Känns som om man har tjäle i kroppen....
Oh well. Nä nu ska jag se till så djuren har mat å vatten,sen blir det mataffärn....Börjar med det tänkte jag.Man blir så inne i det man gör annars så tiden springer ifrån en...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh hoppas han får betäcka lite fruntimmer nu i vår :D Har han någon bedömning i ridningen?



Sv: Jag hatar regnväder, eller ja det är supermysigt när man ska se film ^^ Men inte när man ska rida!

2012-04-10 @ 18:07:51
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Jaa en paddock vore väl inte fel heller :D Lyllos! Fast o andra sidan, en buckskin konstanskimmel vore väl inte fel! ;)

2012-04-10 @ 18:42:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0