Varmt och skönt!

I natt fick hästarna vara ute. Det var så himla varmt och det slutade ju regna! Har lite jour idag hos stall skumrask.I går var jag och tog in travhästarna hos grannen. De gillar inte regn,valacken for och skuttade i grimskaftet som en tok. I dag har ska vi besöka Affe och Ebba! Ska bli så kul :D Saknat Affe lite ,det är ju inte varje dag vi ses direkt. Men så är det ju.Man har som fullt upp åt alla håll! Men nu är det snart dags för en barnnappning tror jag ;) Affe kan man muta med att åka traktor och andra fordon ;)
Mitt stora barn som hos en kompis igår för de var på Zumba.Herreminje.Zumba! Att de orkar ;) Nä nu ska jag njuta av friden!! Ensam hemma tills Hugo slutar skolan. Lugnt å fridfullt ;)
Nu-mer kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0