Lördag

Vaknade 05.00. Jajamensan.INTE av mig själv dock,utan av sambons väckarklocka. Sen var det omöjligt att somna om.Han hostade nere som en galning. Låg kvar en kvart och myste med Ture som tycker att mittemellan är platsen för honom.
I dag ska jag jobba.Ska se om jag möjligen hinner mocka innan jag åker. Tror jag har ett ryggskott på G åxå. Högg till i ryggen när jag skulle kliva upp,mindre skönt. Hraffe är klar med sitt penicillin nu.Såren ser fina ut.Ingen svullnad alls. Håller extra koll nu när kuren är slut. Han har lugnat sig lite redan,inne i boxen iallafall. Ute kan han gapa lite,men det är väl inte undra på som Rindi gnäggar efter pojkarna. Storhästarna hade rally härom kvällen. Min vän från stall Skumrask var här åxå.Vi satt på altanen och skrattade som dårar. Det ser mycket roligt ut,speciellt när Pontus börjar. Han har lite kortare ben om man så säger.
Nää,bäst man går och mockar,curla för sambon lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0