Lite trist..

är vad jag har det just nu...Sitter å är avis på Emma som är på Island och jobbar... Inte för att jag vill åka dit och jobba,näää men ridsemester-JATACK! Jag ska börja spara till det NU tror jag bestämt. Sedan kan sambon åka på nån hockey eller nåt om han vill det,fast jag skulle tycka det var bra trevligt om han var med såklart!
Fast roligt vore det om Stall skumrask följde med såklart. Ska nog starkt överväga att slösa bort 25 spänn på en triss! Plötsligt händer det???
Tja,annars har jag stökat på med diverse. Väntar på att en viss människa ska komma hem så vi kan bege oss ut å rida. Fast det blir nog inte B som rids,han är oskodd och fått urslag på en hov,men hovis kommer ju på torsdag. Sen så,kan vi sätta igång igen! Har blivit si och så under sommaren med tanke på ston etc. Men han är ju ingen tävlingshäst,så det gör som inget. Nu ska jag gå och ta in lilleman och dra på huvudlaget på honom en stund. Öva,öva,öva.... Bara han kunde bli lite längre i ryggen nu åxå bara så...Får väl inte plats nån sadel mellan manken och rumpan just nu känns det som. Veckans kortaste isf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0