Hoppsan..

Tjaa,om ni bor i området kanske ni hört på radion att det var får på E4:an idag.Våra får dessutom..Gaaaaah!
Sa till sambon att nu får han 1: ta in dem,2:fixa nät eller 3:slå ihjäl/sälja allihop.Måttet är rågat! Tänk,de kunde ju ställt till en olycka!! Vill jag inte ha på mitt samvete tack! Nä fy vad hemskt... De blev injagade allihop igen och ser ut att hålla sig i skinnet för stunden.
Annars har det inte hänt så himla mycket.Hovis har skott Baldur,hage tänkt släppa ihop grabbarna idag,men jag gav fan i det när Hraffe reste sig i boxen i dag igen.Väntar lite till då...
I morrn ska jag väl hämta mitt barn på skolan,det större av dem alltså. Sedan gör jag väl det vanliga antar jag. Hade tänkt rida åxå,nu när han har skor igen ;) Men det ska nog hinnas med. På lördag börjar pangandet så då håller vi oss borta från skogen. Hästen är ju älgfärgad nästan just nu. Nu blire soffan å True Talant,sedan hästfix! Tvätta Hraffe å så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0