Hoppla..

27 grader varmt i solen. Helt otroligt...
Elektrikern har varit här. Han har kopplat in fläkten. Tyvärr har gubban råkat vänt på den,så den blåser in luft istället för att dra ut. Så nu vet jag inte hur han tänkt.. Även fick jag mitt uttag ute till strömmen. Efterlängtat! Inget mer skarvsladdande på vintern,som man ska glömma dra ur eller så. Tack å bock! Dessutom blev det 2 uttag i sadelkammaren,för varje sadelkammare ska visst ha kaffebryggare. I min bok bör varje stall ha en vattenkran istället..Kanske lyckas jag med det konststycket åxå,så småningom. Tjatar vidare om en paddock. Det går inte bra. Tur man har rinken nära! Och 3 ridhus ganska nära. I dag blire inget rida. Jag ska låta mungipan vara ifred. Stöter och blöter detta och kom fram till gummibett och gramantygel? Värt ett försök iallafall. På det viset behöver man inte dra i honom,vilket jag inte vill,men när han är sådär het som i går blir man illa tvungen tyvärr. Ska grunnas på. Nu ska jag ta reda på tvätt. Fy vad trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0