Global nedkylning?

Vad är det med vädret???? Först har det regnat massor i sommar,man trodde lite på en fin höst. Men den ser ut att bli lika tråkigt. Global UPPvärmning tror jag vad jag vill om. Global NEDKYLNING är nog vad det borde heta...
Igår kom hovis kl9,till ena ardennern. Jag och Baldur tog en tur med fröken H och Sunna. GoSunna. Hon är så söt :) Baldur var så snäll när han gick bakom henne. Hummade EN gång,så då var man liite nära kanske.Annars så blev det bara ett gnägg vid Farbror A´s travare,som han inte ens såg?! Red ner ill playan faktiskt. Vågigt,så Baldur gillade det inte alls. På eftermiddagen levererade jag kött i stan och sedan blev vi bjudna på mat hos Danne å Emelie.De har skaffat kattunge.Skitsöt! Men vild. Ture är ingenting i jämförelse. Ture åkte förresten ut ur sovrummet i natt. Han hade attackmode.. Kurrade som en symaskin hela tiden åxå. Omöjligt att sova. Därför ganska seg idag. Släppte ut hästarna i morse innan jag for på jobbet,så de säkert fick täcke på.Annars är det si och så med det tycker jag... Sveriges Radio ska förresten komma och göra radiorepotage om gubben.Rikigt när vet jag inte. De ville ha in gubben i studio först,men sen kom de på att det vore kul med repotage hemma. Får se när och om det blir då. I dag jobbar jag sista passet innan frivecka. I morrn blir det förhoppningsvis en tur med fröken H igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0