Torsdag..

Tjahapp,så har det blivit torsdag igen. Var på information i går på skolan. Vet inte om jag blev så mycket klokare. De ändrar betygsystem,nu igen. Från A-F blir det nu. Var det nåt fel på 1-5?? Det ändrades ju till alla G´n -96,och nu ändrar man igen. Fast jag kan tycka siffrorna funkade bra. Såg såklart bonde söker fru igår.. Börjar bli lite less på´t faktiskt. Så jag gick till stallet istället. Mina pojkar var geggiga om fötterna. Efter regnet som kom,blev det en mysig smäck. Nu hoppas jag det blir kyla och hårt i backen så man slipper skrubba hovar varenda kväll. Det går ju det med,men hur kul är det? Snart dags att vintersko,så det vore bra om kylan kom före,så kanske man kan slänga på sula. Nää,jag måste sätta fart å jobba.. Sista passet idag,sen är jag ledig igen ;) Härligt med dygnsschema!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: funkar det då? ger det effekt? hur är de att använda på vintern? =)

2011-10-20 @ 15:09:23
URL: http://islandscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0