Söndag..

Dygn ett av tre avklarat. Känns skönt att komma hem,som alltid. Blev invinkad av Harry Haffa på hemvägen och fick blåsa och visa lappen. Var ganska snabbt avklart,fast man var sist i kön... Nu ska jag käka frukost å börja på mina sysslor!! Har som alltid en del att stå i...
I går såldes Kåre som livbagge till Alnö. Åh så glad jag blev att de tog honom. Den enda bruna,så jag hoppas han ger fina lamm nu så han får fortsätta leva. Måste beställa ett märke till åt honom,då han tappat det ena. Men det är ju en baggis.
Bara en vecka kvar till slakt nu! Ska bli skönt att skaran decimeras faktiskt. Det är lite tröttsamt med så många på olika håll. Vill ha alla nära nu när väder och vind är så ostadigt.
Nä,färdigsvamlat.FRUKOST och sedan stallet.Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0