Regn å gegga..

Nä fyyy vad jag inte vill ha mer regn. Blir ju en smäck överallt :( I dag fick man täcka alla hästar. Tror inte Rindi var så van det nä. Men det gick bra iallafall,trots att jag gjorde det i hagen utan grimma :) Nu har jag äntligen kommit in efter förmiddagens göromål. Har luchat fröken H´s hästar å mockat.Så slipper hon när hon kommer hem sen. Har såklart fixat mina egna samt kollat till grannens travare. Där slapp jag mocka ;) Men de ska tas in å lindas ben å fejas på med sen. Man kanske skulle starta ett hästserviceföretag istället? Hade jag haft utrymme hade de där kusarna kunnat stå här medan husse är borta,men det finns inte riktigt box som räcker åt dem.
Nää,nu har jag gjort mig förtjänt av kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Å vad tråkigt det är med den där geggan ;-) Gillar inte alls den här tiden, men man har väl inget val. Hoppas du får en mysig helg, kram

2011-10-27 @ 18:45:21
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0