Måndag-igen..

Helgen har susat förbi. Lördag var vi på kalas i stan och sedan kom stall skumrask med bihang på middag.
I går var det tårtkalas för Julia. Min systers hund,Stina,stannade kvar för en sleep over. Stina är en Jack Russel. Jag blir så full i skratt när man promenerar med henne. Spännig,trots sin storlek. Men hittills har det gått finemang. Stina har sovit bakom mig,Ture har sovit på mig.Jag har således knappt sovit..Men det är väl en vanesak?? Man har ju ingen hund numer. Kul att få låna iallafall!! Idag ska jag ta en lång prommis med Stina och sen fejja m hästarna. Har byggt mig en provosorik paddock i en hage. Ska även ringa kommunen,för åsikterna går isär.Behöver man tillstånd för att köra bort matjord?? Jag är igång med min paddock igen.... Nu sa gubben;ja varsågod,du får göra själv... Jag tar honom på orden.Så det så.. Kolla vad som gäller kan man ju iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0