Fullt upp..

Gårdagen var ganska späckad. Hovslagaren kom,vi bytte däck på bilarna och min försökskanin kom och åkte på Hraffe lite. Han är en mycket duktig liten häst! Blev några meter i skritt ;) Han försöker svanka undan lite,men är inte särskilt skraj av sig alls. Han blir nog toppen sen!! Longerade åxå,med varierat resultat.. Jag vill ha en PADDOCK. Skulle underlätta enormt just nu! Men,jag har årets tjurigaste sambo på just den fronten ;) Tur försökskaninen ha en paddock,å jag har en transport! I dag jobbar jag,har dock bytt bort natten då det krockar och min käre mor befinner sig på sydligare breddgrader. Spanien närmare bestämt. Men det funkar ändå! Nu-jobba på. Ha en trevlig dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0