Fredag

Frivecka!! Yes! I dag har vi satt upp fårnät till läskiga ligan. Trodde i min enfald att det skulle vara gjort på en grisblink... Not so much. Nä,tog hela förmiddagen var vad det gjorde. MEN nu hoppas jag slippa ha baggar på rymmen. Skrämseltaktikerna tog raskt slut och hade minimal verkan. Tog 5 minuter så var det ute igen.
Har hämtat min tonåring idag.Hon har varit hos pappa i 3 veckor nu,pga prao. Har även handlat paket till henne. Det du,Julia..Blir du nyfiken nu??
Har inte hunnit rida idag,men i morrn,i morrn,ska det taktas runt Nobero iaf om inget annat.Sen är det kalas i stan. Ska även haka på Evelina och kika på en häst. Kul!
Nu ska jag sjunka ner i soffhörnet en liten stund,sen stalldags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0