arla..

Vaknade 04.39..Kollade på klockan..Insåg att det är alldeles för tidigt,planerade att somna om. MEN. Tydligen tyckte Ture att det var trevligt att jag var vaken,och såg det som sin uppgift att inte låta mig somna om. Detta på ett trevligt vis,visserligen.Men en kurrande katt upp i ansiktet uppskattas inte alltid. Envis som han var,klev jag upp 5. For å släppte ut hos grannen direkt,hem å fixa mina egna och såg fram emot en kopp nybryggt kaffe när jag kom in. Tyvärr hade jag glömt slå på kaffebryggaren vid avfärden.Typiskt...
Hoppas min mamma kommer hem idag.Igår fm satt hon på flygplatsen i Grenada,och hade suttit där ett dygn. Vad braaaaa..... De hade överbokat alla plan,så stackars mamma fick snällt vänta. Stackarn.
I morrn jobbar jag åxå. Jag som inte hunnit det jag vill göra helt.Nä.Men så är det.
Har förövrigt introducerat vetekli till grabbarna. Fungerar hittills mkt bra. Mina hästar är omdöpta av Hugo.Numer går de under namnen "Tysken" och "Svensken"... Vem är då Bellman???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0