7/10

Det blev inget rida idag tyvärr.Istället blev det en massa måsten med hagar och sånt. Det var ju frost i morse,så i morgon går hästarna över på vinterhage. Min lilla son är på klassfest ikväll och sambon jobbar natt. Så jag blev ensam en stund. Lite trist när man är van att ha familjen omkring sig,eller delar av den iallafall. Dottern vaktar hus med ett stycke kamrat i helgen,måtte de sköta sig...
I morrn ska jag masa mig ner och kika på bruksridningen på Majskansen. Kanhända kan jag lura med mig stall Skumrask? Har nu prefabricerat inför insläpp.Bara betfor och B vitamin ska ner i krubban,sen är det bara att ta in. Ska vara lat efter det.Bara softa på soffan. Har gjort så det klarar sig idag. Tja,annars inga nyheter alls. Det går sin gilla gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0