Hmmmm

Jag gjorde ett försök till multitasking. Projektet var löslongera hästar och fotografera samtidigt. Detta tänkte jag då göra i min provosoriska "paddock". Det gick ju sådär... Fick fart på Hraffe,upp med kameran och preciiiis när man hade honom i blickfånget blev det avsaktning och halt vid grästuva. Typiskt... Baldur var duktigare. Han tyckte det var kul och for som en iller första 2 minuterna. Sen travade han på fint. Tills han kom på att det var roligare att gå in till mig,för kanske hade man en morot eller så?
Detta stärker mina energiska tjatattacker att anlägga en ordentlig paddock. Inte nån med gräs,neeej tack.
I övrigt så är vi hundvakt. Stina bor här i helgen. Hon är ganska gruffig när det är mörkt,samt lite bortskämd med att sova i sängen. Bäddade åt henne på golvet brevid min säng,men Stina pep och pep,så till slut gav jag upp och tänkte som så att jag kunde stå ut ett par nätter med en jycke på benen. Det är ju inte min hund och jag förstår ju att hon är van att sova i sängen hemma,så inte begriper hon varför hon inte får komma upp här. Så man föll till föga. Det är tur de inte köpte en större hund. Då har man inte fått plats.
Nu ska jag se till att tonåringen tar med sig hundvaktshunden på promenad. Kan hon gott göra tycker jag :D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0