Håhåjaja

Jaa,idag drog jag mig i det längsta.Halv 8 masade jag mig över sängkanten. Ett ganska ovanligt fenomen. Vaknade tidigare och hörde att det regnade,så jag tänkte det kunde vara detsamma om man låg en stund till. Rindi,gubbens ardennersto,väckte mig ordentligt med att sparka i boxdörren.Ett beteende jag INTE gillar. De sägs man kan hänga kedjor så ska de sluta? Kan vara värt ett försök! Hur som haver så regnar det kraftigt ute,så mina hästar fick frukost på sängen så att säga. Mest för gästhästen Stjärna´s skull faktiskt,hon har inget täcke... Och sen tycker jag att de kan få äta i lugn och ro där det är torrt. Misstänker att mitt rekord,mocka åt 5 hästar på en kärra,blir svårslaget idag...
I går var det ju MarchingForLife på Sporthallen här i stan. Det var duktiga ungdomar från Sydafrika som sjöng och de hade samlat ihop flera körer och  gjort en stor av stans körutbud. Maffigt när alla sjöng! Såg min unge hela tiden ;) Knäppte kort,men jag vet inte hur de blev,svårfotat... Återkommer med kort om det blev ngt...
Nää,jag ska masa mig ut och täcka på.Kanhända har man ngt man kan slänga på Stjärna åxå? Måste leta lite...Känns inte kul att släppa ut utan täcke faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0