Sömngångare..

Som en sömngångare känner jag mig just nu. Var uppe kl 1 och kollade så ingen var på G och sen upp igen halv 6. I går drog vi av 3 lamningar. På 2 av tanterna var det att dra som gällde. Satt som berg! Ännu ett lamm kom baklänges. Fattar inte varför? Men de klarade sig iallafall. Hanna var här på dan och kikade,å Danne å Emelie kom på kvällen. Emelie fick flaska lamm ;) Sedan var det sova som gällde. Ett ringde ju klockan igen.. ZZZZZ
Men snart är det ÖVER... 3 kvar bara.Men de kniper de rackarna!!
Fotade en hel del igår.Ska ladda in några bilder sen. I dag är det först skjuts till badet,sen samtal vid elva,hämta barn halv 2 å vid 4. Däremellan klämmer man in sysslor. Fortsätta med hagen etc. I går planterade jag även en hallonbuske å en rabarber :D Har köpt ett par million bells till spanienkrukorna,som får hänga på annan vägg innan stallet är målat.Vi kan börja med det NU tycker jag. Tjaa..annars intet nytt liksom... Man är enkelspårig just nu.Lamm å lammningar ;) Nu blir det frukost tror jag minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0