Sköna Maj??

Ska det inte vara strålande vårväder??? Här toksnöar det. Man tror man drömmer... Hästarna fick gå in nyss,väldigt glada var de för det kan jag lova. Fårskallarna fick extra hö. 2 lamm igår,varav ett kom med baken först. Inget man önskar.Men det gick ju bra iallafall!! Har rivit det sista av fårstängslet idag. Har stått ett i ena hagen,vilket jag ville ha bort innan betet iår. Det kommer ju flickor,så man vill att det ska se bra ut :)
Tja...annars har vi kikat på en ardenner idag. Vet inte riktigt vad jag tyckte. Hästen var ju fin och så,men jag är lite tveksam till att han passar Pontus. Lite mer fart i den vi kikade på.Pontus är ju inte så rask av sig...
Nu,lite soffläge.Sedan ringer klockan 01.00 och kvart över 5.Yiiihaaaa! Jo just ja. Grattis till min storasyster som fyller år idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0