Regn och rusk och mera lamm..

Jaa,här sprutar lammungarna ut som kulorna ur en kulspruta.2 till i dag.MÅTTE det bli en lugn kväll! Gubben jobbar natt så jag vill inte ha några förlossningsdramor tack!!
Har väl i princip precis parkerat arslet.Måste snart lyfta på´t igen. Undra hur många steg man gått idag?
Det är här som i Hem till gården.Fast vi har dåligt med pubar..och intriger..Tror jag iallafall...
Snart ska jag åka till Skatan å hämta Jullan.hon är å teståker kusinens nya båt. Lite fusk tycker jag då..Moster vill åxå åka lite!! Hade tänkt mig en hämtning i hyfsad tid iallafall.I morrn ska jag jobba ju.7-19 bara,men ändå.
NU ska jag ta tillvara på de stackars minuter jag har att sitta på.Man har ju inte nött arslet så det stör sista tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0