Projekt,projekt..

Satte igång i ena hagen igår.Rensa på hö och skit. Gamla kvistar,kolla tråden etc. Ska upp en tredje tråd där sedan. Den 20:e kommer första stoet till Baldur,så jag vill inte stå där i sista minuten tack! Tyvärr lånade vi ut släpvagnen igår så jag får fortsätta skotta högar i morrn. I dag jobbar jag ju.. Vi fick 2 små svarta lamm inatt. Men då sov jag,som en stock. Gubben var lammorska denna gång ;) Usel mobilbild lite längre ner. Ska fota riktigt i morrn eller så. Nedräkning på gravida tackor.8 kvar nu! Man ser ljuset i tunneln. Har bytt å trixat lite på jobbet så min frivecka blir lite knackig denna gång.Jobba lördag dag,onsdagdag.Utbildning fredag å sen börjar man ju igen på lördag. Då är jag ledig på dagen dock,Julia konfirmerar sig då kl 12 i Selånger Kyrka.
Jaa,annars så har man ju att göra. När ett projekt är klart börjar nästa.Snart kan vi måla stallet åxå,äntligen. Ska köpa träbokstäver tänkte jag och sätta ovanför dörren. På ena stallväggen kommer sedan mina fina krukor upp som min mamma köpte i Spanien. Sen ska Faksens dojjor upp brevid bokstäverna. Ska få ett par först bara ;) Men jag litar på min vän C idet fallet haha. Nää,nu mer jobb.Slut på rasten tydligen.
Hoppas ni har det varmare än oss!! För här är det ruggigt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0