Onsdag!

Sitter här med kaffekoppen och ska åka på jobbet om en stund. Strålande solsken ute!! Känns helt OK att ha vaknat före väckarklockan då :D
I morgon är det första dagen på friveckan.Min plan är att duscha Baldur i morrn kväll.OM det ff är soligt och varmt.Här har vi inte sånt lyx som spolspilta inte tyvärr..Sedan ska det jobbas med Hraffe intensivt innan han sticker iväg på bete.Det drar ihop sig till sommar känner jag! Barnen får sommarlov om mindre än en månad! Så härligt det ska bli!! Blir nog dåligt med semestertrippar,men jag trivs bäst hemma ändå jag :D
Nää,nu ska jag packa kappsäcken så jag kan sticka på jobbet!! Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0