Åh hua..

Vilken stressig dag det blev igår!! Skjutsade sonen till skolan och när jag kom hem käkade jag frukost och gick sen till fårskallarna. Visar sig att det var lamning på G. Jag som skulle vara på föräldrasamtal 10.50. 3 lamm kom och jag hann precis tvätta av mig och åka ner!! Fortsatte saneringen efter dunderklumparna. Hästskrällen. Konstigt att det blev mitt jobb tycker jag... Sedan kom ju barnen hem,Julia hämtade jag i bommen i vanlig ordning. Hon blev dock inlåst i bussen medan chauffören tog sig en tur på ICA. Litet utbrytarnummer blev det ;)
Sedan hem å fixa käk,mata fårskallar,fix med hästar etc. Dagarna svischar förbi. Bokade ett silversvart sto igår. Spännande färgkombination!! Ska bli otroligt roligt att se resultatet!
I dag ska hästarna få gå in och vila middag. Få sig lite rykt och flugspray!! Och pellets såklart. Åsså ska man fortsätta projekten. Jag ska jobba i morrn så det är bäst man nöter på! Nu är det dags att väcka barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0