torsdag

Äntligen känns det ganska hyfsat!! Har i flera dagar varit yr i kupan så fort jag rört mig snabbare än snigeltempo. Jag har svårt för snigeltempo och stillasittande. Att vara rastlös och tvärsjuk är alltså en urusel kombination.
Men idag har det varit ganska ok.Hostig-jaa,men inte värre än att jag kunde röra på mig lite. Vi tog faktiskt skotern ner till vindskyddet med barnen och gjorde varma mackor (mmmums) till lunch. Kort men välbehövligt för mig!! Att få komma ut lite! Hoppas morgondagen känns lika ok. I morrn ska Julia till Hassela å åka bräda.
Vi bonnfolk ska vänta på fårfrissan...I morgon snaggas tackor å baggar.Jajamen,här kommer ullen yra i kaskader. Så vill ni ha får ni hämta-säckvis.Spinn och sticka eller stoppa i hundtäcket,jag bryr mig icke.Slipper jag elda upp skiten är jag glad för DET luktar illa.. Har tagit in hästarna,lite tidigare idag för det började toksnöa,blötsnö dessutom.
Har borstat av dem och grejat lite. Nu är det Octopussy på teve,vilket smabon är ohyggligt nöjd över.Jag kan inte hålla med. Blev en överdos av Bond,Clintan,Bronson,Bruce Lee mfl under uppväxten. Å Elvisfilmer,musik-you name it.Jag har garanterat hört och sett en gång eller annan.
Nää,jag ska nog fördjupa mig i en bok istället och låta det skrivna ordet bilda sina egna bilder i knoppen.Förusatt att bokstäverna står still och man inte får yrsel..
Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Jag har också haft en hel del yrsel några veckor, till och från...så himla trist!! Hoppas du kryar på dig snart! Ha en bra fredag, kram

2011-03-11 @ 13:28:09
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0