...

Mer snö,ja för all del snööööa på.Det är ingen som är less alls på snö.Nääärå... Jag tror jag blir tokig!!! Vill inte ha mer snö...Suuuuuck. Jaja,bara att hoppas att det är det sista nu.
Lånade ut min snygga grabb idag.Han har har omvänt min kompis som inte alls gillat islandshästar :D Hon upplever honom som större än vad han faktiskt är,det gör jag åxå. Lite storhästkänsla. Både häst å ryttare nöjda ;) Nu ska man svänga ihop matlåda och sedan gå ut å kasta in lite halm hos tanterna å ta in hästarna- Storhästarna har ju inga täcken på...Vore hyvens om de hann torka tills imorrn bitti!!
Sedan blir det Let´s Dance ikväll. Pensionärsteve har haft final så no more på spåret.YES! Nä nu kokar det på spisen.Ha en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0