Blääää

Sjukt jobbigt att vara sjuk. Jag vill ju göra så mycket,men orkar knappt nåt. I dag känns det bättre än igår,men febern vägrar ge med sig även om den är lägre. Har varit ut och kollat stallet iallafall. Mockat efter Johan,han är så ONOGA så jag blir tokig... Han kan mocka åt sina så kan jag ta mina tror jag.. Han drog iväg och lämnade oss sjuklingar åt vårt öde litegrann..Fast Hugo kanske inte kan räknas som sjuk längre förstås. Han hostar bara lite nu. Finväder är det åxå :( Nääääe vad trist! Suck..Kul sportlov för barnen,glo på mig liggandes i soffan..
Nää,ska trycka ner ett par alvedon och försöka göra NÅNTING,för jag blir galen på att bara ligga å dega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0