Årets första grillning!

Vi har släpat fram grillen och kör årets första. Vi har legat av oss lite,förr grillade vi året runt men inte iår har det blivit så. Kan vara för att vi tänkt oss att grillen ska hålla ihop.
I dag har gubben å jag ridit åxå. Jag red Verona å han red Pontus. Halvvägs fick vi byta häst,för Pontus parkerade och skulle icke gå. Till slut,när jag blev lite förbannad,gick han. Tar emot att bli arg på den där hästen när han är så genomsnäll. Blev en liten tur iallafall. Gubben fick sömma om ena bakskon när vi kom hem. Han sladdar så med bakhovarna så det är inte underligt att han ofta har lösa skor. Nittången kommer väl till användning här!
Har också fått "rapport" från Therese att bebisen har det bra däri magen. Skönt att höra tycker jag!
Nu ska jag kolla potatisgratängen!! Sedan ska jag pula med hästar å mata fårskallar i vanlig ordning.. Man måste vara på benen 99% av den vakna tiden....Inte underligt man är skittrött nio på kvällen.

Kommentarer
Postat av: SVEA-KARIN

vad mysigt att grilla!!

förstår precis ditt tidigare inlägg.

är också på jakt efter en ny sadel och har också varit i visningstankarna. ALLT är ju så dyrt....

så jag får helt enkelt vänta tills jag är klar med utbildningen för nu finns det inga slantar till övers...



vi rider in hästarna 10 veckor här på strömsholm.

om två veckor ska vi iväg på praktik och då ska vi rida in 4 st på 6 veckor..

2011-03-30 @ 23:33:52
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja det är inte gratis..Köpte en beg.equipesadel i fjol.Kostade lika mycket som vissa nya.Bra sadel,men frågan är om det är värt pengarna??

Å vad roligt med praktik. Tipsa gärna om du har några bra idéer om inridning ;D Det är dags till hösten ju.

2011-03-31 @ 06:28:03
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0