Varmt och myggigt..

Halvt uppäten på armar och ben efter fredagens utesittarkväll. Kliar så ini h*****....
Varmt är det också.Just nu 24 grader i skuggan.Klockan är bara 8.. Jag är ingen värmegalning uppenbarligen. Sola ligger inte för mig alls. Rastlöst är vad det är.
Hästarna är bitna också,stackarna. Smörjer och smörjer. Rindi´s juver är hemskt.Tror jag ska tvätta det rejält idag för att få bort all smuts och sen smörja rejält igen. Har skickat tillbaka bettet också,för litet.Jag fick ett 10.0 som de trodde var ett 10.5 fast felmärkt.Jag mätte det också men fick det till 10.0.Men det kommer väl ett nytt då. Ett himla fint bett iallafall. Baldur testade och han tyckte nog om det! Milt och bra!
I dag blir det skuggsidan. Solsidan lämnar jag till soldyrkarna borta i Matfors ;) Lite väl varmt för att göra några större ansträngningar tror jag. NU blir det kaffe!

Grannens påfågel som vi försökte fota härom dagen.Det gick ju sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0