Snuvigt..

Här fräser vi vidare.. Snuvig som attan,men det går det med. I går var vi med barnen på bio och såg Kung Fu Panda 2. Var väl ganska kul,men ettan var nog bättre ;)
I dag ska vi göra en hel massa om man får tro gubben. Orerandet var långdraget vid köksbordet i morse. Man blir trött innan man ens hunnit igång. Hovslagaren var här och tog Rindi´s hovar en vända. Allt kan han inte ta på en gång eftersom hovarna var vansinnigt långa. Dessutom har hon burit all sin vikt på trakterna så där såg man blödning i hoven när han nöp av. Lite tjurig var hon åxå.  Ritade av en framhov innan han började så kan man jämföra sen.Kan vara skoj. Ser i alla händelser mycket bättre ut nu.
Nu ska jag trycka i mig fika och starta en tvätt. Gott om den varan...
Har beställt ett bomber´s bett på Agersta ridshop förresten,ett tvådelat med lock up. Ska vara snällt och bra. När jag tycker mig ha råd ska jag nog köpa ett i annan variant att ha som ombyte. Alla omdömen om dessa bett ha varit så positiva så det kan ju inte skada att prova? Så nu hoppas jag det kommer kvickt!! Nä,dags att sätta fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0