Räkna till TIO

Ibland är man mer irriterad än vanligt. Speciellt på karlar. Hur i hela friden tänker de?? Ska inte nämna detaljer,men jag är inte såååå glad på min just nu.Nä,faktiskt inte. Men jag räknar till TIO. Skulle tro jag får göra det några gånger bara. Iallafall så har jag hittat en transport jag vill ha. En Thule Diamant. Stabil och bra,fronturlastning etc etc. Mmm,tål att funderas på. Efter gubben påhitt så är det en piss i mississippi i alla händelser. Jag lovar...
Han står och målar på stallet ialla händelser och jag hjälper inte till just nu. Hittar inte orken,jag tror jag förlagt den nånstans. I morgon är en annan dag som Christer Björkman sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0