Regn och rusk...

Min semester börjar med regn... Det är ju inte så kul,men regnet behövs,så man ska inte klaga...
Vi lyckades flytta fårskallarna idag,så nu ska jag förhoppningsvis slippa höra dem när fönstret är öppet.I gårkväll var det skottpengar på dem. Då ville jag skicka varenda en på slakt,helst på en gång... Hästarna mår fint allihop. Så fort det slutar regna ska jag provlasta min fina kille :) Man måste ju kolla hur han tar sig ut i nytt fint åk.

Ja inte ikväll då såklart.
En fredagkväll med regn och bara skit på tv.Dessutom har dvd:n sagt upp sig efter trogen tjänst.Typiskt... Smallville var minst dåligt för stunden,men inget jag är alls intresserad av att se. Eftersom vi har en gammal digitalbox,har vi inte heller Animal planet just nu.Läge att byta ut dem med,ELLER få modulen att fungera kanske? Den som ska vara i tv:n.Ngn som kan med såna?
Oh well.Lutar åt en tidig kväll i bingen,där funkar dvd:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0