Final countdown..

Nåt liknande iallafall. Sista jobbveckan :)
I dag kommer min pappa med ett antal gruslass som ska vallas upp bakom ladugården. Detta pga ett avlopp som gått sönder för många år sedan så den yttre väggen har spruckit.Tanken är att förhindra att det ska röra sig mer.Så de har det säkert lätt körigt. Själv jobbar jag ju. Händigt att ha en pappa som är åkare ibland :)
Annars snurrar det på. Hästarna gick in igår igen ett tag. Baldur blir som vanligt upprörd att han inte kan se sina tjejer och vilar väl inte så mycket,men men.Han får lära sig...
Det lär väl inte vara så länge till,då ska jag hämta in lilla svarta! Som jag saknar honom... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0