Ett stycke sen eftermiddag.

Man är i paltkoma efter middagen. Och ljudnivån på ett par kusiner känns i öronen.
I går hittade jag en gammal vän på FB,Isabelle. Det var mycket roligt! Av hennes familj köpte jag mina 2 första hästar,Vimse och Niten. Skojigt att hitta henne efter så lång tid!
I övrigt intet nytt. Har tänkt ut olika bestraffninsmetoder för dåren i Norge,men jag tror inte man får bestraffa folk på mitt uttänka vis.Nää,det tror jag inte. Men nog skulle man vilja.... I teorin iallafall.
Nu ska jag masa ett stycke mig ut och feja lite.Problemet med fejandet är att det brukar bli längre än man tänkt sig."Jag ska bara" syndromet. Känns väl igen kan jag tro.Vägrar tro jag är ensam! Vatten ska bytas och hästar kollas till,fårskallarna ska ha vatten de också.Fast de skulle ha stryk,vissa av dem. nr 44 tex,som ålade sig ut förut.
Nä,det är lika bra jag sätter fart för annars fastnar man väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0