Äntligen semester!!

Härligt! FEM veckors semester! Började med att åka till Kristinehamn. En tripp på 98 mil t.o.r. Där hämtade vi en VV Christ Cortez,svart med silvertak.En årsmodell -11. Känns ju himla bra!! Har burit ur vinterdäck och fixat nu. Lite mör i ryggslut och bakdel idag.Det var mycket sittande igår.
Idag ska det fixas hage till gaphalsarna,dvs fåren. De ska få byta bete efter helgen är det tänkt! Det ser de väl fram emot kan jag tro.. Nu ska jag sätta mig å plita ihop en handlingsnota och åka på affär´n. Å hänga tvätt. Sedan så får vi se!!

Kommentarer
Postat av: Piichas blogg

Hej jag har en tävling på min blogg där du har möjligheten att vinna "Nail Art Fimo Canes Rods Decoration".



Kika gärna in på min blogg för mer info.



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/july/veckans-tavling.html



Kram/Piicha

2011-07-15 @ 09:14:32
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0