22/7

Egentligen skulle jag enligt schema jobbat idag..Men jag har semester!! Trots gråväder så känns det himla skönt faktiskt!! Vi har kört klart allt grus runt runt ladugården,återstår att sätta dit hagen igen med vissa modifikationer.
Är hästvakt hela helgen då grannen en bit bort är axvalla (tror jag). 2 hästar som ska in å ut å matas.
Putsat fönster har jag gjort åxå. Riktigt tråkigt göra,men ett måste.Fast enl sonen kunde man skita i det och öppna fönstret om man så gärna ville titta ut. Så kan man ju också se det.
I går käkade vi på Kina och såg Harry Potter på bio,mysigt faktiskt. Kan tycka Harry Potter har gjort sitt,men man har ju sett de andra med Hugo så då må man ju se den sista också :)
Nu är gubben med vitsaaben på saab... Nåt fel är det.Jag vill ha dragkrok jag med..Eller en ny 9-3 kombi,en sån där 4hjulsdriven vore najs..
Nää,nu ska jag semestra vidare ;) Har ju att göra ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0